perjantai 9. lokakuuta 2009

Jonkun oli oltava realistinen

Kaikki alkoi siitä kun en usko,
että tietäisit mitä todella tahdot,
enkä ole varma, että olenko oikeasti se,
joka tuo sinulle onnen

Haluan ottaa asioista selvää.
Pystytkö olla onnellinen jonkun muun kanssa kuin minun?
Pystynkö olla onnellinen jonkun muun kanssa kuin sinun?

Olin jo valmis palaamaan entiseen,
kunnes sen ymmärsin

Haluan olla ystäväsi, parasystäväsi

Tiedän, että kun olen selvittänyt kaiken ja saanut vastaukset,
on liian myöhäistä
Et enää kaipaa minua

Mutta tämä on ainoa ratkaisu selvittää oletko sinä se oikea, ainut oikea

Toivon, ettet vihaisi minua, mutta vihaat jo valmiiksi
Tämä ei kuitenkaan ollut ainoastaan minun syytäni, eihän?

Rakastan sinua, mutta minun on selvitettävä,
oletko vain parasystäväni vai myös rakastettuni

Et uskokaan kuinka ikävöin sinua jo, mutta tämä on pakko selvittää, tiedät sen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti